عــــــاشــــقـــــــان از هــــم جـــــــــدا

داستان عاشقانه واقعی.شهر عاشقانه

شب و تنهایی"         

باز شب شد و من تنهایم              آهسته تو را شیدایم

باز شب شد و این تاریکی             مشت کوبید به رویاهایم

باز شب شد و من تا به سحر     خیره در ماه تو را می یابم

باز شب شد و من چون کولی       در تب آمدنت بی تابم

گفته بودی که شبی می آیی          امشبم منتظرت می مانم

پشت این پنجره و این ظلمت            باز شعرهای تو را می خوانم

نکند باز نیایی و دگر                       هرشب این قصه به تکرار کنم

نکند این دل بیمارم را                     پشت این پنجره تیمار کنم

باز شب شد و من بار دگر                می روم پنجره را بگشایم

باز شب شد و این تاریکی                مشت کوبید به رویاهایم

 



نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت10:49---22 مرداد 1392
امیدوارم همیشه موفق باشی

ریحانه
ساعت10:48---22 مرداد 1392
زیبا بود گلم
پاسخ:مرسی از اینکه سر زدی


نادر
ساعت15:48---20 مرداد 1392
بدترین قسمت زندگی انتظار کشیدن است
و بهترین قسمت زندگی داشتن کسی است که ارزش انتظار کشیدن را داشته باشد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 19 مرداد 1392برچسب:,ساعت 20:49 توسط venus| |

قالب وبلاگ : قالب وبلاگ


پیام کوتاه - گویا آی تی - تک تمپ - آفساید | قالب وبلاگ - گرافیک - وبلاگ